كليب بحبك للفنان تامر حسني تريند رقم 1 يوتيوب بعد أزمته مع حلا شيحة

بعد الأزمة التي أثارتها حلا شيحة على إنستجرام ورسالتها لتامر حسني، تصدر فيديو كليب أغنية بحبك للفنان تامر حسني تريند موقع يوتيوب، بعد الأزمة التي درات حوله على مدار الساعات الماضية.

أصبح كليب بحبك تريند رقم 1 على موقع يوتيوب، ووصلت مشاهدات إلى أكثر من 2 مليون، بعد مرور يومين على طرحه.

أغنية بحبك من كلمات محمد محسن، وألحان محمد سراج، وإخراج سارة وفيق، وتم تصوير مشاهده ضمن أحداث فيلم " مش أنا " الذي طرح في السينمات منذ ثلاثة أسابيع بحسب ما قاله تامر حسني في رده على حلا شيحة.

كلمات أغنية بحبك والمشاهد الرومانسية التي جمعتها بتامر حسني في الفيديو كليب تسببت في بكائها بحسب وصفها في منشور لها صباح اليوم على حسابها بتطبيق انستجرام.

وكتبت حلا شيحة عبر حسابها بموقع انستجرام مهاجمة تامر حسنى: "أنا اتفاجئت جدا بنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم و خصوصا بعد آخر بوست نزلته و وضحت فيه انا ايه ..و اتفاجئت اكتر خصوصا بعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده انه حیحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات وأکدلي إنه حيحترم رغبتي".

وأضافت حلا شيحة: "إحنا يمكن نجحنا بمقايس الدنيا بس صدقوني بمقایس ربنا احنا لم ولن ننجح انا عارفة و متأكدة ان زملائي جواهم خير بس للأسف فتنة الشهرة و النجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الأمور صح بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا و انا عيطت لاني شفت نفسي في المشاهد دي .. دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها و كلنا بنغلط و لازم نغلط علشان احنا بشر بس المصيبة اننا بنغفل وبننسی".

وتابعت حلا شيحة: "انا مش حتكسف من حد انا تبت من المشاهد دي و هي و هي لا تصح و انا غلطت و بصلح و اهم حاجة ان ربنا يرضى عني لان في الاخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة و لا النجاح لا هو مش نجاح أصلا علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص احنا اغلبنا ناسينها الا القليلين منا الفن لو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا و منبقاش قدوة لولادنا يبقي باطل و ميبقاش فن".

وأكملت حلا شيحا: "احنا كلنا عندنا امتحان في الدنيا دي و حابة افكرك بالفيديو ده یا تامر اللي قولت فيه انا مش بتمني أموت وأنا مطرب انا دايما خايف کده.. كلام أكيد قولته في لحظة صدق جواك و جوانا كلنا من شوفه تاني يمكن يفكرك أن جواك اكيد في صراع و انا و كلنا كلنا بنغلط بس المهم في الاخر نتدارك الغلط و نصلح .{إلا من تاب و امن عمل عملا صلحا أوللېك يبدل الله سيئاتهم حسن وكان الله غفورا رحيما.. الله على كلام الله وجماله يا سلام لو أصواتنا ومواهبنا كلها نستعملها في الخير عشان يبقى فن بجد".

التعليقات